Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: 1988 Haro Master Restorasyonu

1988 Haro Master Restorasyonu 8 years 9 months ago #24

  • bmxveteran
  • bmxveteran's Avatar
  • Offline
  • Yönetici
  • Posts: 34
  • Thank you received: 8
  • Karma: 9
Yıllardır bende olan eski ve oldukça kötü görünümlü bir Dia-Compe XCE U Brake'in siyah boyasını sökerek polisaj yaptım. Oldukça kararmış olan GT pedallarımı da...





The administrator has disabled public write access.

1988 Haro Master Restorasyonu 8 years 9 months ago #25

  • bmxveteran
  • bmxveteran's Avatar
  • Offline
  • Yönetici
  • Posts: 34
  • Thank you received: 8
  • Karma: 9
Dia Compe'leri yerleştirdim.



Sele borusu olarak Haro'nun üzerinde gelen orijinal lay back sele borusu ve sele olarak da tesadüfen sahibinden.com'dan bulduğum sıfır Dyna Viscount seleyi kullandım. Daha önce polisajını yaptığım SR boğazı da taktım.



The administrator has disabled public write access.

1988 Haro Master Restorasyonu 8 years 9 months ago #26

  • bmxveteran
  • bmxveteran's Avatar
  • Offline
  • Yönetici
  • Posts: 34
  • Thank you received: 8
  • Karma: 9
Haro Freestyle gidonu, İngiltere'den getirttiğim gyro setini ve gece mavisi Chase Hawk elcikleri taktım.



Yine boyasını sökerek polisajını yaptığım kilit sistemli efsanevi Tech-77 Frn kollarını taktım.



The administrator has disabled public write access.

1988 Haro Master Restorasyonu 8 years 9 months ago #27

  • bmxveteran
  • bmxveteran's Avatar
  • Offline
  • Yönetici
  • Posts: 34
  • Thank you received: 8
  • Karma: 9
Sıra ön frene gelmişti. Büyük zorluklarla edindiğim ACS Boa Ön fren hiç kullanılmamıştı, ancak rengi siyahtı. Ciddi büyük bir risk alarak boya sökücünün içine daldırdım. Sonuç fena olmamıştı. Biraz polisajla krom renkli bir ACS Boa frenim olmuştu.

The administrator has disabled public write access.

1988 Haro Master Restorasyonu 8 years 9 months ago #28

  • bmxveteran
  • bmxveteran's Avatar
  • Offline
  • Yönetici
  • Posts: 34
  • Thank you received: 8
  • Karma: 9
Bu tür eski bisikletler üzerinde çalışırken yıllar içinde onlara nasıl kötü davranıldığını da görürsünüz bazen. Bu dönemin BMX leri 10 mm millidir. Ancak 90 yıllarda 14 mm mil kalınlığında geçildiğinde bu BMXleri bu mil kalınlığına uydurmak için taş motoru ile drop out lar genişletilirdi. Burada da aynı durum söz konusuydu. Dolayısıyla yeni bir parça, Odyssey Hazard V3 göbek kullanmak zorunda kaldım.





Ön Göbeği Ertan Üçkumru hediye etti. Markasını bilmiyoruz. Çemberler de yine Ertan'dan Odyssey Sevenka

The administrator has disabled public write access.

1988 Haro Master Restorasyonu 8 years 9 months ago #29

  • bmxveteran
  • bmxveteran's Avatar
  • Offline
  • Yönetici
  • Posts: 34
  • Thank you received: 8
  • Karma: 9
Nasıl durduklarına bakmak için birkaç deneme resmi çektim.



The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.415 seconds