Hoş geldiniz, Ziyaretçi
Kullanııcı Adı: Şifre: Beni hatırla

BAŞLIK: 1988 Haro Master Restorasyonu

1988 Haro Master Restorasyonu 9 yıl 7 ay önce #24

  • bmxveteran
  • bmxveteran Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Yönetici
  • Gönderiler: 34
  • Teşekkür Sayısı: 8
  • Başarı: 9
Yıllardır bende olan eski ve oldukça kötü görünümlü bir Dia-Compe XCE U Brake'in siyah boyasını sökerek polisaj yaptım. Oldukça kararmış olan GT pedallarımı da...





Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

1988 Haro Master Restorasyonu 9 yıl 7 ay önce #25

  • bmxveteran
  • bmxveteran Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Yönetici
  • Gönderiler: 34
  • Teşekkür Sayısı: 8
  • Başarı: 9
Dia Compe'leri yerleştirdim.



Sele borusu olarak Haro'nun üzerinde gelen orijinal lay back sele borusu ve sele olarak da tesadüfen sahibinden.com'dan bulduğum sıfır Dyna Viscount seleyi kullandım. Daha önce polisajını yaptığım SR boğazı da taktım.



Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

1988 Haro Master Restorasyonu 9 yıl 7 ay önce #26

  • bmxveteran
  • bmxveteran Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Yönetici
  • Gönderiler: 34
  • Teşekkür Sayısı: 8
  • Başarı: 9
Haro Freestyle gidonu, İngiltere'den getirttiğim gyro setini ve gece mavisi Chase Hawk elcikleri taktım.



Yine boyasını sökerek polisajını yaptığım kilit sistemli efsanevi Tech-77 Frn kollarını taktım.



Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

1988 Haro Master Restorasyonu 9 yıl 7 ay önce #27

  • bmxveteran
  • bmxveteran Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Yönetici
  • Gönderiler: 34
  • Teşekkür Sayısı: 8
  • Başarı: 9
Sıra ön frene gelmişti. Büyük zorluklarla edindiğim ACS Boa Ön fren hiç kullanılmamıştı, ancak rengi siyahtı. Ciddi büyük bir risk alarak boya sökücünün içine daldırdım. Sonuç fena olmamıştı. Biraz polisajla krom renkli bir ACS Boa frenim olmuştu.

Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

1988 Haro Master Restorasyonu 9 yıl 7 ay önce #28

  • bmxveteran
  • bmxveteran Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Yönetici
  • Gönderiler: 34
  • Teşekkür Sayısı: 8
  • Başarı: 9
Bu tür eski bisikletler üzerinde çalışırken yıllar içinde onlara nasıl kötü davranıldığını da görürsünüz bazen. Bu dönemin BMX leri 10 mm millidir. Ancak 90 yıllarda 14 mm mil kalınlığında geçildiğinde bu BMXleri bu mil kalınlığına uydurmak için taş motoru ile drop out lar genişletilirdi. Burada da aynı durum söz konusuydu. Dolayısıyla yeni bir parça, Odyssey Hazard V3 göbek kullanmak zorunda kaldım.





Ön Göbeği Ertan Üçkumru hediye etti. Markasını bilmiyoruz. Çemberler de yine Ertan'dan Odyssey Sevenka

Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.

1988 Haro Master Restorasyonu 9 yıl 7 ay önce #29

  • bmxveteran
  • bmxveteran Kullanıcısının Avatarı
  • Offline
  • Yönetici
  • Gönderiler: 34
  • Teşekkür Sayısı: 8
  • Başarı: 9
Nasıl durduklarına bakmak için birkaç deneme resmi çektim.



Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Sayfa oluşturma zamanı: 0.174 saniye